Размер шрифта: A A
Цвет сайта: A A A A
Mobil talqin
1287, +998 78 140-00-88
Ishonch telefoni
+998 71 207-36-45
Ish tartibi: DU-JU 09:00-18:00
Call center
1287,
+998 78 140-00-88
Ish tartibi: DU-JU 09:00-18:00
Aktsiyadorlarga tezkor bog'lanish
+998 78 140-00-88
Ish tartibi: DU-JU 09:00-18:00

Rasmiy munosabat: mijozning bank kartasi bilan bog‘liq muammosi bartaraf etildi

Yangilangan sana: 16 Mart 2024, 11:08
Rasmiy munosabat: mijozning bank kartasi bilan bog‘liq muammosi bartaraf etildi
16 Mar 2024

 “Facebook” ijtimoiy tarmog‘i foydalanuvchisi “Потребител.уз” guruhida “Trastbank” XABga tegishli “Humo” kartasidagi NFC tizimi ishlamay qolganligi, shu bois, boshqa karta ochtirish maqsadida bankning veb-sayti orqali onlayn buyurtma qilganligi, biroq uning murojaati vaqtida hal etilmaganligi haqida yozgan.

Shuni ma’lum qilamizki, mazkur masala mutasaddilar tomonidan o‘rganilib, tegishli tartibda chora ko‘rildi. Uning plastik karta bilan bog‘liq muammosi to‘liq bartaraf etildi.  

Yuzaga kelgan noqulayliklar uchun uzr so‘raymiz.

photo_2024-03-16_09-46-48.jpg

Manba: ko'rsatilmagan / Ko'rishlar: 360
Belgilangan matnni tinglash uchun quyidagi tugmani bosing Powered by GSpeech