Iste'molchi burchagi
Bank xizmatlarining iste’molchilari bankni va bank xizmatlarini tanlashda erkindir. Banklar iste’molchining talabiga binoan unga bank xizmatlarini ko‘rsatish shartlari bilan tanishish imkoniyatini taqdim etishi shart.
Bank shaxsni bankning xizmatidan yoki mahsulotidan foydalanish sharti sifatida bankning yoki o‘zga uchinchi shaxsning boshqa bank xizmatidan yoki mahsulotidan foydalanishga majbur qilmasligi kerak. (O‘zbekiston Respublikasining "Banklar va bank faoliyati to‘g‘risida"gi Qonuni 9-bob, 65-modda)
O‘zbekiston Respublikasi Markaziy banki "Ishonch telefoni": (+998 71) 200-00-44
"Trastbank" xususiy aksiyadorlik banki
Manzili: Toshkent shahri, Shayxontohur tumani, Navoiy ko‘chasi, 7-uy
Ish vaqti: 09:00 – 18:00
CALL markazi: (+99878) 140-00-88
Ishonch telefoni: (+99871) 207-36-45
Rasmiy veb sayt: www.trustbank.uz
Elektron pochta: info@trustbank.uz
Bankning rasmiy ijtimoiy tarmoqlari:
Telegram_bot: @Trust_Bank_Bot
Telegram: t.me/trustbankuz
Feysbuk: www.facebook.com/trustbank.uz
Instagram: www.instagram.com/trustbank_uz
Mover: www.mover.uz/channel/trastbank/
- 1996 yil 24 aprel 221-1-sonli O‘zbekiston Respublikasining "Iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to‘g‘risida"gi Qonuni
- 1996 yil 24 aprel 221-1-sonli O‘zbekiston Respublikasining "Iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to‘g‘risida"gi Qonuniga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish haqida (O‘RQ-147-son 09.04.2008)
- Bank xizmatlari iste’molchilari bilan o‘zaro munosabatlarni amalga oshirishda tijorat banklarining faoliyatiga qo‘yiladigan minimal talablar